sob., 02/28/2015 - 13:43 By admin facebook, social marketing, prowadzenie facebooka
Prowadzenie profili w mediach społecznościowych jest nie tylko szansą na zaistnienie Twojej firmy w Internecie, ale również narzędziem do bezpośredniej komunikacji z klientami. To między innymi możliwość wzrostu rozpoznawalności marki, zwiększenia sprzedaży i otrzymania informacji zwrotnej w sprawie prowadzonych działań. Samo założenie fanpage na Facebooku lub profilu na innym portalu społecnościowym bez ciekawych treści i systematycznego prowadzenia nie ma jednak większego sensu. Przede wszystkim przemyślane działania w mediach społecznościowych, które oparte są na długoterminowej strategii przynoszą wymierne korzyści.
Jakie korzyści płyną z prowadzenia profilu na Facebook'u?
- obecność w najbardziej popularnym portalu społecznościowym na świecie
- bezpośrednia komunikacja z użytkownikami
- możliwość budowania długotrwałych relacji z klientami
- bogata gama oferowanych rozwiązań reklamowych
- szansa dotarcia do nowych potencjalnych klientów, dzięki wykorzystaniu płatnych metod promowania treści
- szerokie możliwości targetowania reklam ze względu na różne cechy użytkowników
- możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej
- fanpage daje możliwość zbieranie opinii
- Facebook potężne narzędzie do budowania wizerunku marki
- możliwość monitoringu prowadzonych działań
- stosunkowo niskie koszty